Ida* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Etter p-pilleslutt har jeg hatt besøk av TR to ganger. Hun kom for andre gang i dag, kjære vakre vene så vondt det gjør i korsrygg og nedre del av magen. Hadde glemt hvor vondt det var, føler meg rett og slett syk! Syns "smerter" er et mildt ord, jeg har rett og slett drit vondt, på kanten til kvalm i tillegg. To paracet, en ibux og to timer på sofaen senere er jeg endelig "frisk". Lei å ta smertestillende, så gode gamle kjærringråd hadde vært spennende å prøvd.
ifie Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Kamillete skal skal være bra mot menssmerter, eller en rusletur i nabolaget Eller varmeflaske på magen. Selv sverger jeg til Naproxen som man får kjøpt reseptfritt på apoteket. Den er helt super, og for meg holder det å ta én når jeg kjenner smertene komme. Etter den ene kan jeg leve normalt resten av dagen Man skal være forsiktig med den om man prøver å bli gravid!
Ida* Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Tusen takk for tips! Skal finne frem varmeflaska mi Aldri hørt om Naproxen, det høres ut som en vidundertablett
snuffe Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Både ibux og naproxen kan virke negativt inn på fertiliteten, sånn om du forsøker å bli gravid. Det finnes ikke noe særlig reseptfritt som ikke er i den samme gruppen medikamenter, så med mindre du tar en tur til legen er nok paracet, varmeflaske og lett fysisk aktivitet (ja, ikke samtidig da...) noe av det du har å ty til.
Ida* Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2009 Ibux også? Da har jeg lært noe nytt, det var jeg faktisk ikke klar over. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå