veldig fødeklar Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Skal til lege for første gang i morgen, er bare 6+3, men syns det er greit å ta en kontroll allerede nå. venter nr3 og har allerede fått mage.. kan bare glemme å bruke vanlig dongribukser.. er litt bekymret fordi jeg har litt vont i magen i dag, får av og til smerter i magen som kjennes ut som stikk... skal bli greit å diskutere litt med legen i morgen. Kunne egentlig tenke meg at han henviste meg til en tildlig ul for å sjekke at alt står bra til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå