pusita Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Har lagt ut denne på vognsiden også, men hadde håpet på litt flere svar, så jeg prøver meg her også Nå har jeg vært og kikket på vogner, og står egentlig mellom Simo 487 og Emmaljunga Scooter. Scooter'n er jo litt mindre, men Simo'n har full liggestilling og litt lunere kalesje syns jeg. Men så leste jeg på barnevognguiden at noen syns at den bratteste sittestillingen på simo'n ikke var bra nok sittestilling... At den var for tilbakelent Noen som har noen formening om det? Målet er at den nye vogna vi skal ha blir litt mindre/enklere å bruke enn Emmaljunga City Cross. Jenta mi er forresten 15 mnd, og vi bor i Oslo, sånn med tanke på føreforhold osv. Håper noen har lyst til å hjelp
Hikken Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har simo 487 og er for så vidt enig i at sittestillingen på den er litt for tilbakelent, men hvis hun først skal opp og se så lener hun seg framover og sitter godt selv allikevel. Det beste med den er jo at den har full liggestilling og kjempestor og lun kalesje med stor titteluke i, Kjempefin vogn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå