mammaLisa Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Føler nesten jeg må gjøre det hver dag, men er det nødvendig? Har ei på 2 1/2 og en på 8 uker.. Nå, når han ligger litt på gulvet om dagen må det jo nesten være shinet;)
It's all about me Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Tar av rundt matbordet og hvis det skulle trenges andre steder med en liten håndstøvsuger. Så hele huset støvsuger jeg bare hver mandag.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Det varierer veldig..Noen ganger 2-3 ganger eller oftere i uka. Alltid 1 gang som oftest 2. Også går jeg over og tar de verste hybelkaninene med en klut.
*Rutletutt* Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Stort setthver dag - har en på 4,5 år og ei på 22 mnd - og de griser mye...særlig på kjøkkenet...liker å hå det litt rent;o)
kajfla Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 1-2 ganger om dagen. Men vi har en liten leilighet på 70 kvm så det tar 2 sek å gjøre det!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 En, kanskje to ganger i uka. Kjøkkenet taes ofte! Nesten hver dag.
velsignet med to Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Det blir veldig ofte nå for tiden. Har en liten leilighet uten yttergang, så jeg synes det er fullt med sand her på 1-2-3. Iallefall annenhver dag har det vært i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå