Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger dere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten jeg må gjøre det hver dag, men er det nødvendig?

Har ei på 2 1/2 og en på 8 uker.. Nå, når han ligger litt på gulvet om dagen må det jo nesten være shinet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar av rundt matbordet og hvis det skulle trenges andre steder med en liten håndstøvsuger. Så hele huset støvsuger jeg bare hver mandag.

Skrevet

Det varierer veldig..Noen ganger 2-3 ganger eller oftere i uka. Alltid 1 gang som oftest 2. Også går jeg over og tar de verste hybelkaninene med en klut.

Skrevet

Stort setthver dag - har en på 4,5 år og ei på 22 mnd - og de griser mye...særlig på kjøkkenet...liker å hå det litt rent;o)

Skrevet

1-2 ganger om dagen. Men vi har en liten leilighet på 70 kvm så det tar 2 sek å gjøre det!

Skrevet

En, kanskje to ganger i uka. Kjøkkenet taes ofte! Nesten hver dag.

 

 

Skrevet

Det blir veldig ofte nå for tiden. Har en liten leilighet uten yttergang, så jeg synes det er fullt med sand her på 1-2-3. Iallefall annenhver dag har det vært i det siste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...