Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

besøke meg? vi har trampoline, huske, sandkasse og lekstue i hagen, så jeg tror småen hadde kost seg med min sønn ;)

ellers har vi jo tusenfryd, min sønn syns det er gøy å gå i frogneparken og mate endene og gjette om figurene er gutter eller jenter og leke på lekeaparatene der. også liker han å se på båtene ved aker brygge

Skrevet

Juhei, da har vi hele ferien planlagt ;) Thanks!

Forresten, du må ha stor hage da? :-p

Skrevet

jepp. har stor hage. tror den er på 1 mål, men den er aldeles ikke min, men jeg får bruke den og en god del av tingene er mine...hehe

når kommer dere hit da? :)

Skrevet

Jeg skal også til Oslo til sommeren med en nesten 2-åring, vi har i alle fall tenkt oss til en av øyene i Oslofjorden, eventuelt Huk. Frognerbadet ser så stappfullt ut bestandig, så tror vi dropper det. Ellers hadde vi tenkt å dra til Sofienbergparken el lignende, bare så han får løpe tulling etter all shoppinga :-)

Skrevet

Botanisk hage m/museer, utebading på Tøyenbadet eller Frognerbadet, lekeplassene i Sofienbergparken eller Frognerparken, statueklatring på Vigelandsanlegget, øyhopping i Oslofjorden, Teknisk museum, fonteneplasking på Rådhusplassen, picnic i Torshovdalen, rusle på Karl Johan og se på rare gateartister, titte på vaktskiftet til garden og mate endene i Slottsparken, kjøre det Thomas-lignende sightseeing"toget," chille ved fontena på toppen av St.Hanshaugen eller i Middelalderparken, kjøre trikk...

Skrevet

oktobernurket, dere må komme på besøk til meg dere også! :)

vi er hjemme i hele sommer og er helt klare for dib treff i hagen.. hihi

Skrevet

Takktakk, masse forslag her ja :) Vi skal bo i sentrum, så da er vi jo i gangavstand til masse av dette :)

:::) ; vi kommer i juli! vår hage er også på et mål da (og den er vår! høhø), men vi har ikke trampoline og huskestativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...