Gå til innhold

haha, sjekk dette nyfødtbildet, da.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er jo bare sååå fjern! Jeg så det bildet i ØP og stussa da jeg synes Polly var et veldig rart navn. Så ikke at det ble polyester :-)

Skrevet

Har de lagt inn bilde og tekst selv, eller har andre gjort det? I såfall synes jeg det var kjipt gjort. Ser ikke helt humoren i det må jeg si. Hadde blitt sur om noen hadde lagt inn bilde av meg og min nyfødte på tull i avisa! Og jeg er ikke så selvhøytidelig at det gjør noe

Skrevet

At det blir polyester, som skrives helt annerledes, streifet meg faktisk ikke engang.. Synes det er litt teit å ljuge om sånt, men hver sin smak.

Ingri Sofie var iallfall et pent navn, ville dog skrevet Ingrid med d. Tipper hun må forklare det en del ganger, at det er Ingri uten -d.

Skrevet

Hvorfor i alle dager tuller de om noe sånt???

Så teit!

Skrevet

Kjipe Laila!

Jeg bodde der bare noen år da jeg var liten.. Ellers Larviking.

Skrevet

Jeg tipper det er to katter, hunder, undulater el som heter Polly og Esther:-) De som kjenner dem vet det og skjønner hva de mener og så syns de sikkert det er morsomt at alle andre lurer.

Skrevet

ok, så var det det å lese hele det første innlegget... Så først etter at jeg hadde lagret at du hadde skrevet det bare var tull:-) Men det kunne jo vært som jeg skrev;-)

Skrevet

Jeg ler meg ihjel! Utrolig bra humor!!

Skrevet

Likte navnene Polly og Esther jeg!=) Og jeg skjønte overhodet ikke sammenhengen. Nydelig barn iallefall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...