*Charlee* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Heia, endelig er jeg komt il 2. trimester:) Idag var jeg hos jordmor og alt så fint ut, hjertet banket. I uke 5 viste testen positivt (var ikke helt planlagt), i uke 10 var jeg på tidlig ul og fikk vite jeg har to små i magen noe som magefølelsen sa fra starten av Har ei datter på 18 md fra før og vi gleder oss til hun skal bli storesøster. Har termin 11 desember så det er ennå en god stund igjen:)
Nangiliama Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Så koslig:) Velkommen hit - og gratulerer med to små:-D
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Så koselig. Velkommen hit til oss! Sambo ville gjerne at det skulle være to i magen min, men jeg er ganske glad for at det bare er en
Perledykkeren Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Hei og velkommen hit og gratulerer med dine to små bankende hjerter! Du får også henge deg mer på Tvilling/flerling linken. Vi er mange som venter to i høst/vinter og flere vil det bli :) VI har også flere steder startet opp tvillingtreff, noe som er superkoselig!!! Min erfaring er at jeg ofte føler meg "litt utenfor" på endel av de andre spørsmålene her inne, nettopp fordi alt er annerledes med to på engang, og dermed ikke kan sammenlignes med å bære ett barn. Da er det godt å vite at mange andre er i samme situasjon likevel Det er litt varierende aktivtet på tvilling linken, noen uker/perioder er det full action andre perioder mer stille, men veldig mange er inne å leser selvom de ikke svarer, og jo flere vi blir jo mer aktivitet blir det jo også :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå