Gå til innhold

Dere med boliglån på ca 3,4 mil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er årsinntekten deres?Og hvor lang nedbetalingstid har dere?

Og hva betaler dere i mnd?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke alt for mange med et boliglån på 3.4 mill her inne. Krever en veldig høy inntekt;) Men noen er det seff...

Hva tjener dere da? Er litt nysgjerrig på hva de som har så høyt lån har i inntekt.

Skrevet

De bør vel ligge rundt 1-1,2 mill minimum. Alt etter hva huset er verdt, egenkapital osv...

Er mange her inne som nok matcher det. 2 lønninger på 500 000 er ikke usannsynlig mye, selv om vi ikke når opp til det i nærheten engang...

Skrevet

Vi har ikke så høyt boliglån, men nesten så høy totalgjeld akkurat nå. Vi har hus, bil og tomt + studeilån, og dette utgjør ca 3,3 mill tilsammen. Vi betaler omtrent 17 000 kr mnd på alt dette nå som renten er så lav, står vel på ca 22 års nedbetalingstid nå tror jeg på hus/tomt.

Vi tjener litt i overkant 900 000 kr i året nå + at mannen har en del bonuser, vi går i pluss med en del tusenlapper pr måned, men skal bli greit å få ugjevnet lånet når nye huset er ferdig bygget og vi bare sitter med en eiendom igjen. Tror jeg ville lagt på i hvertfall 1 mill i samlet årslønn for å leve godt med et slikt lån.

Skrevet

Vi har vel en samla inntekt på ca 1,2 mill, uten evt bonuser til gubben, har billån på ca 600 og huslån på ca 3,2 mill. I tillegg har jeg leilighet med lån på 1,1 mill og studielån på 250 ' :)

går helt fint da jeg leier ut leiligheten slik at jeg går i null, og vi har leieboere som betaler 5800,- til huslånet vårt. Renter og avdrag er vel på ca 19 ' på huslånet.

Skrevet

akkurat nå har vi 4mil i lån og inntekt på 750.000+++

Har kjøpt hus og skal selge leiligheten. Også er det billån da.

Betaler ca 20.000 i mnd.

Skrevet

Stakkars folk!!! som har satt seg med DEN høye gjelda.hvor dum går det an å være??har dere ikke tekt å ha noe liv utenom å få betalt ned det lånet hver mnd.kan jo ikke bli tid til mye med de inntektene dere må ha...

Vi har nytt hus,ny bil,god utdannelse begge to.samlet utbetalt har vi 56 tusen i mnd.ingen jobber overtid,vi har 3 barn og gjeld på 1,4 mill :):):)

Skrevet

Vi er i en mellomfase vi da ;-) Holder på å skal bygge hus, og da har vi to eiendommer med lån på, dette vil jo endre seg når vi flytter.

Skrevet

VI har 3,6 mill. i boliglån og 140000 i billån og tjener ca. 1 mill. tilsammen i året. Har 3 barn.

I tillegg har vi leieinntekter hver mnd. på 8000 kr.

Vi klarer oss kjempefint. Tøft når rentene var på topp, men vi levde bra likevel.

Skrevet

hei, vi tjener ca 1.250.000 til sammen og har 2,8 i boliglån, 100.000 i billån og 300.000 i studielån, og 500.000 i privatlån til foreldre :) Det går ganske fint det.

Skrevet

Ok.Takker for alle svar:)

Driver å titter litt på hus , men blir nok ikke noe ennå.

Men går å drømmer litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...