prematur chris Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 var å tok røngten av lillegutten min i går og fikk tlf fra fastlegen i dag at vi måtte komme med en gang.da fikk jeg beskjed om at venstre lungen hans var begynnt å klappe seg sammen:( Så nå ligger vi på sykehuset med masse prøver og medisiner. noen som har vært borti dette før??? litt langt nede nå,så håper noen vet noe om dette.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ikke opplevd dette, men mine foreldre, og det med MEG. Jeg er født 8,5 uker før tiden, veide 1500 gram... Den ene lungen min klappet sammen, men det gikk bra, og jeg har aldri hatt varige mén etter hverken det eller det faktum at jeg er for tidlig født. Og i dag er legene kjempeflinke! Hvor stor var din lille Christoffer da han ble født? Sender masse lykkestøv.
prematur chris Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 han var 1990 gram:) men det er nå over et år siden,men har sliti mye siden an ble født.er og veldig glad for at vi endelig har blitt tatt på alvor.
Musemor med tre søte små Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Har ikke vært borte i det før eller vet noe om det. Vil bare ønske dere lykke til og krysser fingre og tær for at gutten din blir frisk. XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Jeg aner ikke noe om slikt,men vil bare sende dere en god trøsteklem.Og jeg håper alt blir bra med lillegutt,noe det sikkert gjør:-) *godklem*
Miss Dynamite Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 lykke til frøken.. Håper det skal gå bra (hilsen jenta fra treffet i tønsberg )
prematur chris Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2009 tusen hjertlig takk alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå