Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en kjapp tur i gyn.-stolen (ca. 5 sekunder) der alt så fint ut, så har jeg nå startet på menopur. Skal også for første gang teste ut prednisolon og håper selvfølgelig at det skal ha effekt. Utrolig hva man dytter i seg.

Denne gangen SKAL jeg blir gravid!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, har ikke hørt om akkurat de preparatene, selv har jeg fått pergotime og pregnyl. Er ikke så bevandret i denne preparat verdenen. Håper uansett de virker, de du har fått og de jeg har fått :-)

Skrevet

Lykke til! Jeg krysser fingrene for deg og håper det klaffer denne gangen:-)

Skrevet

Prednisolon?? skal det hjelpe deg med å bli gravid? Jeg går på det når jeg er syk. Det hjelper mot betennelse i tarmen. Det er jo kortison i prednisolon...er det noe bra for deg da?

Legene vet jo hva de gjør, men jeg syntes det hørtes så rart ut.

Masse lykke til!!!

Skrevet

Det skal hjelpe til så ikke kroppen støter fra seg egget. Gikk selv på prednisolon i i forrige uke pga astma. Inne på assistert befruktning er det flere som går på prednisolon. Etter så mange IVF-forsøk som jeg har hatt så må man prøve ut litt nye ting.

Skrevet

Lykke lykke til chaiemae:)

Ja denne gangen skal det gå...og du skal få verdens skjønneste lille baby:)

Jeg skal snart i gang med IVF.

Gruer meg litt til uttaket.

Hva synes du om det...synes du det var veldig vondt?

klem

Skrevet

Har hørt om mange som går på prednisolon ifm IVF-forsøk. Det demper jo et kanskje litt for overaktivt immunforsvar, slik at embryoet ikke støtes vekk av egen kropp. Håper dette gjør susen for deg :-)

tvi , tvi og lykke til !!!!

Skrevet

Jeg tenker på deg og krysser alt som kan krysses. Håper, håper, håper, håper, håper for deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...