Musemor med tre søte små Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Pleier å gjøre det veldig enkelt, jeg. Har kjøpt en slik 2 kg pose på smart club med frossen frukt og bær. Tar litt av den og appelsinjuice i en blender. Syns det blir veldig godt ;-)
Tommage♀♂ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 På coop har de frosne smoothie-mixer. Kjøp den med kirsebær, ha den, et par hundre gram røde druer og 3 dl eplejuice + 1 dl vann i blenderen, mos godt og voila! Beste smoothien ever!
halloween-termin :) Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Smoothie kan man sjelden gjøre noe galt med - trenger vel egentlig ikke noen oppskrift... jeg bare slenger oppi det jeg synes er godt jeg...
Mrs. Bouquet Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 favoritten min er rimelig enkel, frosne jordbær (mest av de) og frosne bringbær blendes sammen med eplejus.
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Vår store favoritt hos små og store er: Vaniljeyoghurt Frossen skogsbærblanding Banan Drue og blåbærjuice Smakes til sånn litt etterhvert! Jeg synes smoothie er best med yoghurt som basis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå