Musemor med tre søte små Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hvor er det best å shoppe i Bergen sentrum???
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Hva skal du shoppe da ? Spesielle Barneklær : Exhibition har Polarn&Pyret og Laban&Labolina Min engel og Bøllefrøe er på strandkaien (www.minengel.no) En gul knapp er i skostredet (www.engulknapp.no) Babyshop er nedenfor tinghuset (de har merker som Reima, Tommy Hilfinger, Gant, Timberland etc )
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Og Bånsull ligger bortenfor Min Engel (www.baansull.no) Der har de MASSE fint av leker og naturlige klær.
erteposen + 4 Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Kommer jo an på hva du er ute etter, og det meste ligger jo nært hverandre. Av kjøpesenter så liker jeg vel best Galleriet og Kløverhuset. Jeg liker godt å tusle i Skostredet med Tilsammans i K. Oscarsgate (Johnny Love, Odd Molly osv.), gågata på Nordnes har fått et par bra butikker, og i Nygårdsgata med Pepper, Twisted og Tøy.
Musemor med tre søte små Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2009 Skal på seminar i Bergen neste uke og har et par timer fri midt på dagen og tenkte å shoppe litt. Hva, det vet jeg ikke. Sko høres ut som en god ide...
ToPrinsesser<3 Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Xhibiton Galleriet Telegrafen Sundt Kløverhuset ligger alle i sentrum, rundt Torgallmenningen og har det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå