Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bor på et lite sted og her er det dårlig utvalg i mammaklær. Noen som kan anbefale noen bra nettsteder med mammaklær på nett? Vært inne på Den Kule mage, H&M. Jeg er liten 34-36, og ikke så mye mage enda, men nok til at jeg ikke får på meg eller orker kneppe igjen buksene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamalicious.com tror det skrives sånn;)

Skrevet

eller gravidshop.com

Skrevet

Takk for hjelpen setbaby09! Men da jeg skulle bestille så fikk jeg kun opp valg om Danmark som bostedsland. Betyr det at en ikke kan bestille fra Norge eller har jeg vært på feil side?

Skrevet

Vero Moda har masse kjoler, tunikaer o.l. som kan brukes ganske lenge. Jeg bruker som regel str. M eller L der, men kan kjøpe kjoler nå som varer til over sommeren, tror jeg. De ser nesten ut som mammakjoler noen av de. Jeg er i uke 17 nå, og er ikke spesielt liten av meg, verken magen eller resten av kroppen. Ellers er det jo veldig mote med tights (HELDIGVIS!!) og lange tunikaer utenpå, og der er det jo en del å finne på vanlige butikker. Det er jo topp!

Skrevet

Eller så kan du ta en strikk gjennom hullet i buksen som knappen egentlig skal gjennom og hekte strikken på knappen. Med en lang topp/singlet over synes det ikke at glidelåsen går helt opp!

Jeg er i uke 26 og bruker fortsatt buksene mine, med strikk i knappehullet:)

Gjest lillemamsi
Skrevet

Jeg har kjøpt noen mammatights på H&M og de bruker jeg hele tiden til alt nesten, til tunika, kjole, genser med lang topp under (for å dekke rumpa i tights, der er ikke pent uansett hvor pen rumpe man har)

Så føler jeg har spart mage penger der, får plutselig mange nye plagg å bruke så lenge jeg bruker tights til :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Synes at det er veldig få butikker som selger mammaklær som ikke koster så mye. Gidder ikke å bruke så mye penger på det siden det bare skal brukes for en periode. Har heller ikke hatt bruk for så mye ennå. Magen vokser ikke så fort. Har handlet litt på H&M. Ellers så er de lange toppene på Vero Moda veldig fine siden de er lange og vide.

Skrevet

Prøv å gå inn på mamasita.no...

Ellers så har sant tropez mange fine topper som ikke er mammaklær, men er vide i fasongen. Disse kan brukes etter graviditeten også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...