Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Ble sparket ganske hardt i magen av ett-åringen min idag, da jeg løftet h*n opp. sparket kom ganske høyt opp, der bebin i magen ligger med ryggen.. er 37 uker på vei. JEG fikk ivertfall vondt. Lurte på om det er noen som vet om ungen kunne ha tatt noen form for skade av det? vet jo ikke hvor stort fettlaget er rundt bebin:-/ Blir glad om noen svarer.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 De ligger rimelig godt beskyttet inni magen. Men hadde det hendt meg når jeg gikk høygravid så hadde jeg nok dratt til legevakten å bare sjekket hjertelyden på babyen i magen:) Bare for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 tusen takk for svar:) jeg har kjennt liv i magen etter det, men kanskje jeg også skal ringe JM og høre:) HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Det er du og livmoren din som kjente sparket:) Babyen kjente det sikkert også, men da som et realt dytt:) Den ligger i fostervann og er meget godt beskyttet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå