Anita*født* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hatt sterke magesmerter oxo bak i ryggen,først trodde jeg at jeg hadde luft smerter,eller at jeg måtte bæsje,men dette kom og gikk,har noe enda men avtatt en del..Kom med 5 min i mellom skikkelige tak,kommer og går nå oxo men ikke regelmessig... Nå kommer det nå og da..Har ingen refranser fra før da jeg ikke hatt plager med kynnere elle rnoe,og med min datter gikk vannet og riene måttes settes i gang med drypp og dette ligner ikke på dette...Så jeg tenker mase rier eller hva dere kaller det... Eller er så usikker jeg.. Noen med samme opplevelse`?
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Ring føden du ;o) Der får du svar på det sikkert! Lykke til c",)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Øyh... du må ikke komme her og snike i køen altså!!! Jeg har nemlig termin en hel dag før deg Hehe... Ringt føden eller?
Anita*født* Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Ja ringte føden hadde så vondt jeg...Men det var aldri regelmessig..Og de sa at jeg kunne komme,og ble det fødsel stoppet de det ikke,kunne være smerter om babyen la seg i bekkenet oxo,eller maserier.... Siden jeg aldri hatt plager vet man jo ikke....Var skikkelig vondt i 2 timer så ble det bedre.... Vel 12 år siden sist så..... Takk
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Hei på deg! Ble det noe mer vondter eller? Måtte skynde meg inn her og se om du hadde skrevet noe mer Kunne jo hende du allerede har født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå