ängel Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg skal ha kyllingfilet, hel eller oppskåret i strimler, og dette har jeg og lage saus/gryte osv. av: kokosmelk melk hakkede tomater hvitløk karri og diverse andre krydder wokgrønnsaker couscous ris pasta
ängel Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2009 oops, jeg glemte: poteter nudler gulrot rømme soltørkede tomater oliven..... Jeg er bare helt bare helt blank nå, er ikke SÅ god på matlaging akkurat:p men kan jeg lage en saus av kokosmelk, hakkede tomater OG karri f.eks? Og så ha stekte kyllingstrimler og wokblanding i, med nudler eller couscous..?
Tommage♀♂ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Stek kyllingen i biter og legg den til sides. Bruk de grønnsakene du har, og woke dem. Ha hakkede tomater i blender eller bruk dem som de er, sammen med kokoselk og karry, og gjerne mer kryder også om du har. Hell over grønnsakene og tilsett kyllingen kok opp og server med ris.
ängel Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 DET har jeg ikke tenkt på før, mose de hakkede tomatene i blender! Synes det er litt ekkelt med de tomatbitene, så det var jo ypperlig Så det går an og ha tomat og karri i samme gryta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå