Gå til innhold

Nord-Korea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er livredd for Nord-Korea for tiden. Trenger jeg å være det tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å være så redd dem nei.

Skrevet

Tror egentlig ikke det... har nok ikke mange alierte hverken innad i landet eller utad. En en krig vil nødvendigvis "åpne opp" landet,- og det tror jeg ikke ledelsen vil..Sør-Korea kan nok risikere en bombe eller ti, men tror ikke Nord-Korea vil gjøre annet enn å "vise muskler"...De vil vise at de kan forsvare seg hvis noen vestlige land prøver å hjelpe befolkningen som sliter....Det er et kommunistisk regime som VIRKELIG har vist at et teoretisk sett drømmeregime i praksis blir et mareritt for flertallet...De politiske lederne svømmer i luksus, reiser verden rundt og boltrer seg, mens befolkningen selger barn og syke eldre til naboer som mat...Så de "slipper og spise sine egne"...Dette har skjedd under flere av de verste sultperiodene..

Når en person bryter regimets regler risikerer hele landbyen han/hun kommer fra og bli sent til arbeidsleir...Hvor det er kjent at gravide kvinner får gå løpet ut, men en giftsprøyte blir satt i hodet på babyen med en gang man ser det..Eller man setter de opp ned i ei bøtte og setter de ut (på vinteren for å spare på giften....)

Mange barn havner på barnehjem fordi foreldre ikke greier å fø de,- og penger til klær mat og medisiner til disse barna er ikke prioritert. Når det er sult deles det IKKE ut mat til barnehjem,- heller til resten av befolkningen..ETTER at landets styre har fått sitt og mere til.

Selv om resten av verden VET, så blir det ikke gjort noe..Dette fordi Nord-Korea ikke besitter noen verden ting osm er viktig for oss i vesten..Ikke olje, ikke uutømmelig vannreserver., ikke gull, ike edelstener, ikke spesielt fruktbar jord.....Og de gjør veldig lite av seg. De blander seg ikke inn når Amerika angriper muslimske land, de blander seg ikke når EU innføre handelssanskjoner mot u-land, de sier ingenting om noen verdens ting..Nord-Korea er et lukket land, og de bryr ingen,- og de sier ingenting og derfor gidder ingen å bry seg om et av verdens verste regimer,-EVER.....Nå og da sprenger de en bombe for å "teste", men igjen, det er bare for å vise at de kan,- og med de skruppeløse lederen som er der,- så tviler jeg ikke åp at deVIL bruke de om de blir angrepet....

Nord Korea vil bestå så lenge befolkningen ikke har krefter til å bryte ut selv....eller at det blir slutt på lle andre konflikter i verden hvor olje og andre naturressurser står på spill.......

Skrevet

Herlighet... Men atombombe da? Hva hvis de klikker og sender ut atombomber i hytt og pine? Har de virkelig atombomber?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...