Gjest Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 hoven brystkjertel på min 14 måneder gamle jente i dag....Kjenner tydlig at kjertlen er større enn på andre siden. Noen som vet hva det kommer av??
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Det hender seg at små får det. Jeg har ei venninde hvor jenta har det i begge puppene. Har hatt det lenge nå. Husker ikke hvorfor, men vet at det ikke er noe farlig (noe med hormonene tror jeg det var...) Men tror jeg ville tatt kontakt med legen for sikkerhets skyld dersom den ikke går tilbake innen et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå