Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Det er kanskje lettere å merke det 2. gangen, når man vet hva man skal "se etter"... Men hvor tidlig har du merket at du var gravid? (Før IKM?)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg merket det vel egentlig ca 10-11 dager før IKM denne gangen. Jeg har vært kvalm og uggen siden da. Fikk pos. test 5 dager før IKM.
SolstråleneMine<3 Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg fant det ut da jeg var tre uker på vei. Hadde ikke merket noen tegn i det hele tatt, bortsett fra at jeg var 1 dag eller noe slikt sen med menstruasjonen. Men når jeg stod på jobb en dag tenkte jeg bare helt ut av det blå at jeg burde ta en test. Så jeg gjorde det, og nå er jeg snart ferdig med svangerskapet Har hørt at det er sjelden man finner det ut så tidlig, men det er ikke umulig
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Hvis du var en dag sen med menstruasjon var du ikke 3 uker men 4 uker på vei. Og det er jo ikke noe særlig uvanlig å finne det ut når mensen ikke kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå