erteposen + 4 Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har termin i fellesferien, så interail turen er utsatt på ubestemt tid:) Gutta og mannen min skal ta litt korte turer, og så reiser de til legoland i høst en tur. Senere i høst skal vi voksne og tvillingene til Sør Frankrike. Igrunnen skal jeg jobbe, men vi tar en dag eller to.
Tøysetipp Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Til det store landet syden (Spania) i ti dager, med avreise om en måned. Senere skal vi en uke til Gøteborg. Arvingen skal også til Kristiansand med sin far en uke og til Hunderfossen. Tipper hun får en begivenhetsfull ferie.
Piipii Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Vi reiser to uker til Teneriffe, og en helg til dyreparken. Har også kjøpt en overaskelsestur til mannen med color fantasy:) Eller blir det vel noen turer til campingen til mamma på daftø i Strømstad og litt på hytta tenker jeg:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 vi skal til tyrkia i september med ungene og svigers! de har leilighet der
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 først en uke i italia, Milano. også tre uker i hardanger, har hus der. også en uke i mallorca i august! tror dette blir en super sommer;)
£adybird Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 1 uke til midt-Troms, må vel en tur til blånisselandet og Senjatrollet:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 gravid og med mye arbeid med uteområde, skal vi en uke til vakre Kreta Reiser om 2 uker :-P
flypapir Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 I sommer blir det litt forskjellig. Om en mnd skal vi noen dager til Danmark med svigerinnen min og hennes familie. Etter det drar vi til Stockholm og blir der i rundt 10 dager. Så tar vi noen dager hjemme før vi drar til Frøya, hvor vi har hus, og blir der i 2-3 uker...
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Nå har det vært endel farting i vårt vakre land i konfirmasjon og barnedåp. Så blir det noen rolige uker her hjemme for håpentligvis med varmt sommer vær, før vi setter kursen for 2 uker i Rhodos. Skal prøve å få en tur til Sommerland i Bø om det er fint vær.
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. mai 2009 #12 Skrevet 29. mai 2009 Vi skal til Spania i ti dager:), til dyreparken i Kr.sand og på Hunderfossen. Også blir det vel noen småturer til Tusenfryd, Gøteborg o.l. Vi voksne skal også på vår årlige utflukt til Smøgen med venner en langehelg:o) Herlige, herlige sommer:-)))))!!!!! Og i høstferien er vi invitert med til Tyrkia i en uke, og 1.juledag blir det mest sannsynlig Thailand, så dette blir et begivenhetsrikt halvår;o)!
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #13 Skrevet 29. mai 2009 Blir nok bare hytta i år. Jeg har termin om 6 dager, og vi orker ikke reise på ferie med en nyfødt. Men det blir sikkert en tur til varmere strøk til vinteren/tidlig vår=)
lille je Skrevet 29. mai 2009 #14 Skrevet 29. mai 2009 To uker i Danmark med gode venner og tilsammen fem unger:)
mamma1008 Skrevet 29. mai 2009 #15 Skrevet 29. mai 2009 vi drar til Kroatia om en uke og en dag idag! blir kun en uke, for vet jo ikke vordan lillegutt vil takle varmen.. Vårt første barn, så vi må jo bare prøve oss frem:) Billig å reise og leve der, det er da en fordel:) fint er det også!
Ull er gull :) Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 Kypros og Dyreparken med to barn på 2 og 6 år! Vi gleder oss!
Makka Pakka Skrevet 29. mai 2009 #17 Skrevet 29. mai 2009 Vi blir hjemme og satser på å komme oss ut i skog og mark og på sykkelturer i nærområdet. Blir været alt for ille så tar vi oss en tur til et av våre naboland, og planlegger da å bo i telt. Billig ferie mao
Lille Bell Skrevet 29. mai 2009 #18 Skrevet 29. mai 2009 Begynne å glede meg til ferien som vi skal tilbringe på alcudia- Iberostar albufera park. Skal være der 14 dager i juli, resten av ferien går med til og male hus og vinduer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå