Vimaides Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 si meg, er det nesten alle som er til tidlig UL? virker som det er veldig mange. er det privat eller videresendt fra lege? vist man er videresendt fra lege må en vel ha en spesiell grunn vel, utenom ordinær ul selfølgelig.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Hei ) Kan se ut som mange går til tidlig UL og er nok det også.. Men mange betaler dette seg med å gå til privat UL.. Men mange er også på tidlig UL pga SA eller MA. Jeg har selv vært på UL pga SA og fikk henvendelse fra legen min og ska inn igjen om 4 uker. Vist du vil så kan du gå på privat UL
X10ne Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jeg tok, som veldig mange andre, privat ultralyd fordi jeg gjerne ville vite så tidlig som mulig hvis noe var galt - ikke vente til ordinær ultralyd i uke 18. Dessuten er jeg en av de med veldig lite symptomer, og det å se den lille på skjermen gjorde at alt ble mye mer virkelig for meg. Anbefaler det!
Yo&La+spire Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Eg skal ha tidlig UL pga diabetes, men hadde nok tatt en privat visst ikke.
liber Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 jeg dro på tidlig ul idag faktisk, å det var pga alle jeg leste om her inne som gjorde det, trodde egentlig ikke man kunne det, men var bare å bestille time, trengte ikke betale for det en gang... etter å ha lest om alle her inne som hadde mistet ble jeg rett og slett bekymret, såvar godt å se ett hjerte slå idag.. selv om jeg ble satt tilbake nesten to uker da:) trodde jeg var 10+2 men var vist bare 8+4. litt kjedelig siden det er de 12 første ukene som går tregest, men alt var bra så da er det bare å se fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå