åsha Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Er det noen andre som er hissige og meget lett irritabel for tiden? Stakkars min mann som må gå gjennom dette, og jeg er bare 18 uker på vei.
Minnie_Moon Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jada, masse hormoner i sving! Det er ikke sånn at det nødvendigvis blir verre utover i svangerskapet. Som regel går det litt i perioder. Jeg var nok verst frem til uke 20 tror jeg. Litt bedre nå, men merker fort hvis jeg er sliten eller trett. Da skal det ikke mye til før villdyret våkner, hehe! Bare husk å si til din kjære at ofte er det hormonene og ikke du som snakker, og at det ikke er så lett å tøyle humøret. Det er nok lettere å være overbærende når de vet at vi er litt irrasjonelle og lett antennelige...
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Hehe, ja, det er jeg. I går ble jeg gal på mannen fordi han hadde vært inne hos tannlegen for lenge (?). Stakkars, var ikke hans feil at tannlegen skulle bore og greier, haha. Mens jeg satt illsint og sur på gangen og ventet:P
nr 2 i oktober? Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 ja kan godt signere under her... og ja jeg har sett at en del andre gravide også er det (bare med å lese her på bim).....
Frkroosa Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Jada jeg er! Pluttselig eksploderer det for meg! Stakkars samboern min, jeg tåler ingenting før det smeller! Og det går jo bare utover han.. Så kommer tårene, også unnskyldninga! Klarer ikke kontrolere verken lunta eller tårene for tia! Er også i uke 18, og har vært slik en goood stunn!
Mo9ca78 Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Mmmhmm! Sitter og er forbanna nå fordi samboer ikke kommer hjem fra jobb...men jeg veit jo innerst inne at han slettes ikke synes det er direkte _gøy_ å sitte fast på toget. Mye dårlig samvittighet pga sinneutbrudd og plutselige tårer her i gården også ja...men det er vel ikke noe å gjøre med..eller?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå