Gå til innhold

Hvilken vogn bruker dere i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovedvogn, eller trille?

Er så usikker, han vil være 10 mnd når vi skal til syden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal til Kroatia i høst når lille banan er 10 mnd, og da kommer vi til å ta med Mountain Buggy-vogna. den kan legges helt ned, og kan derfor brukes i til å sove på dagtid :)

Skrevet

Til en 10 mnd gammel som sover endel ville jeg kanskje valgt hovedvogn, men det kommer an på hvor godt han sover i trille.

Vi hadde trille som kunne legges helt ned i ryggen da gutten vår var to år, det var helt topp.

Skrevet

Første gang lillemann var med til syden var han 3 mnd og da hadde vi ikke med trilla, men den andre gangen har vi kun hatt med trilla. Nå har vi en som kan legges helt ned, så det fungerte veldig bra det:) Han var da 11 mnd.

Syns det er så dumt å ha med den vognen vi bruker hjemme, for de blir så fort rustene og falmene av all solen.

Skrevet

Jeg tar med hovedvogn. Da sover han godt og dersom den blir ødelagt satser jeg på at forsikringen dekker det.

Skrevet

Hvilke triller har full liggestilling?

Har Simo kombivogn, og den føler jeg kanskje blir litt for stor og tungvint å bruke i syden.

Har ikke kjøpt trille ennå, for jeg aner ikke hva jeg skal velge...

Skrevet

Jeg bruker alltid hovedvogna når vi reiser.

Trille er for meg forbeholdt bilen.

Har aldri angret selv om det er "syden", London eller et sted innløands vi har reist til.

Det er jo nettopp på reiser en god vogn er viktig. Og i god vogn legger jeg bra sittekomfort for barnet, bra trillekomfort for den voksne, god solskjerming, store hjul som gir demping på dårlige fortau, samt at det er masse plass å lesse opp alt en har med seg rundt om dagen på slike turer.

Skrevet

Er også ute etter en trille til vi skal på ferie. Og i den forbindelse har jeg spurt litt her hva folk er fornøyd med. Mange anbefaler Maclaren. Har ikke vært borti en person som ikke er fornøyd med denne vognen. Bakdelen er at den er litt dyr.. 2000- 3000,- Kommer an på hvilken modell du ønsker. Har også fått tips om Simo 485/ 487. Denne har også full liggestilling. Denne vognen er litt større, ser litt mer solid ut liksom. Så for oss blir det en av disse.

Lykke til- er en jungel å finne fram i(:

Skrevet

vi tok me hovedvogn (gt safari) i fjor til tyrkia. da var snuppa 7 mnd.,

å angret ikke ett sekund!! var mange som sleit me trillene sine ved høye fortauskanter å dårlige veier. å mange små barn som satt å sov det såg så ubehagelig ut. mens snuppa vår sove godt.

endte nok opp me litt ekstra skraper å noe rust på vogn hjulene (var mye på stranda å sjøvann, men det gjør ingenting vogna er til for å brukes. ville gjort det samme igjen vis jeg skulle hatt me ett så lite barn.

skal til kreta i august å er litt usikker på om jeg skal ta me vogna denne gangen også eller om vi skal ta me trilla denne gangen... men heller mest mot safarien pga at den er mye bedre.

Skrevet

Vi har en troller, husker ikke helt hva den heter, kanskje noe som troller colorkit.

De har den ihvertfall i katalogen til Rudo:)

Den er helt super syns jeg, store hjul og fin å ligge i.

Har også en liten folenger på solskjermen:)

Skrevet

Er det den som heter BMX trille eller Lieback alu lux?

Går ryggen helt ned til full liggestilling?

Skrevet

Vi tok med Simo 485 (reisetrille) til knerten på 7, det fungerte kjempefint. Ikke så altfor tung å ta med seg, og full liggestilling.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Når jenta vår var 4,5 mnd tok vi med ei trille som kunne legges helt ned.

Vi reiser igjen når hun er 15 mnd og tar fortsatt med trille som kan legges helt ned.

Synes det funket veldig bra den gange og det gjør det helt sikkert denne gangen også!

Skrevet

Prylet:

Er det den som heter BMX trille eller Lieback alu lux?

Går ryggen helt ned til full liggestilling?

Skrevet

Ei vogn med gode, ordentlige hjul og full liggestilling.

Da eldste var liten, sovnet han i vogna for kvelden - og vi trillet han bare med oss når vi skulle ut for å spise.

En forutsetning da er at vogna er god, og at han ligger beskyttet nedi der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...