PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 100 dager igjen!!!!! Imorgen er det bare 99...Så deilig at det er 2-sifra tall nå.. Kan noen si at nå går det fort?! hehe..
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Du blir jo tobarnsmamma, du VET det ikke går fort :-p
Minnie_Moon Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 100 dager igjen jeg også :-) Og det går fort!! Sommeren går jo alltid fort...
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Ja, guri.. jeg har vært gravid i et halvt år nå, og synes ikke det gikk fort... Det er før jul liksom! hehe... Men prøver å se positivt på livet..sommeren går nok fort, men tenk så hett det blir å være så tung i sola!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå