Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 og viste seg at hun var ganske stiv i ene siden av nakken...fikk behandling og skal tilbake om noen uker...HÅPER dette fører til at hun ikke våkner så ofte om natta og at hun sover lengre på dagen....terapauten sa det ofte var sammenheng mlm nakke og dårlig søvn, men kan jo ha andre årsaker problemene med søvn også. Jeg krysser mine fingre og tær og alt annet på kroppen! Absolutt verd og sjekke ut for de som sliter med søvn....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Så bra at dere fikk svar på hva som (sannsynligvis) var årsaken til problemene deres! Jeg fikk nemlig også det, og det føltes som en stoor lettelse (KISS 2 som ødela for amminga). Bare vær klar over at det kan ta litt tid før dere merker en forbedring, og at det gjerne kan bli litt verre før det blir bedre igjen=)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 Har dere merket endring i søvnmønsteret? Eller kanskje dere nettopp har begynt behandling dere også....
Babyønske �� Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Interessant. Satt faktisk akkurat å leste om dette nå. Sliter med søvnen her også. Problemer med innsovning, sover lett og våkner maaange ganger. Leser også at gulping kan være et symptom, og gutten min er jo gulper deluxe. Så tror faktisk det kan være verdt å prøve ut. For når det angår sovingen så begynner jeg å slite.
Maia&Mathias <3 Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Så bra at dere fant ut av det! Min lille gutt er 6 1/2 uker gammel og vi skulle også egentlig til manuell terapaut, men siden det viste seg at den nærmeste manuellterapauten som tar imot babyer er nesten 2 timers kjøretur borte så ringte jeg heller til henne for å høre om hun foreslo andre behandlingsmåter. Hun sa at kiropraktorer i utgangspunktet gjør det samme som manuellterapauter, men at de bruker forskjellige faguttrykk. Så jeg har vært hos kiropraktor med min lille gutt fordi han sov veldig lite på dagen og var veldig urolig og viser mye ubehag med luft i magen (spenner seg ofte og sutrer) og med meg så virket behandlingen med en gang! Han fant låsninger i nakken og bekken. Men etter ett par dager så var lillegutt tilbake til samme gamle. Skulle egentlig fortsatt hos kiropraktoren men nå har jeg funnet ut at jeg heller vil gå til osteopat siden de har flere forskjellige behandlingsformer. Så til dere som bor langt unna manuellterapauter så er kiropraktorer og osteopater også å anbefale! Min gutt fikk forresten konstatert kolikk idag hos barnelegen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå