Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det? Hadde dere med barn? Ble dere syke? Var det veldig varmt? Noen steder dere kan anbefale?

Mannen min vil reise i juni/juli, men jeg er litt skeptisk til Tyrkia. Vi har vært i Hellas, på Kanariøyene og i Karibien med barn og det har gått greit.

Noen som vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Tyrika når storesøster var 2 1/2 mnd og når hun var 14 mnd. Vi var 2 uker begge gangene.

Vi fikk begge voksne litt sånn "spray bæsj". Rumlen i magen og helst ikke fis liksom. Men vi spiste alt også da. Is, frukt, pusset tennene med springvann osv. + svelgte noen liter med bassengvann =/

Vi var der i juli-august og i august. Like varmt begge gangene. Det var varmt, men fullt overkommelig. Var vel max 40 grader. Var litt heldige med litt skyer et par dager. Men det er jo utrolig varmt også på kvelden. Trenger liksom ikke pakke piratbukse..

Vi reiste til Alanya, og kunne godt reist igjen, men har også hørt masse bra om et annet sted som er litt roligere mer for familier, men kommer ikke på navnet. Det er masse bråk og musikk i gatene i Alanya på kveldstid.

Skrevet

Takk for svar. Jeg ville nok vært litt mer forsiktig med mat og springvann!

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...