Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 timer i døgnet lite?

1 om dagen og 11 om natta?

hun er litt vanskelig å legge på kvelden, tror hun sover litt lenge om dagen. Så jeg lurer på å vekke henne så hun sover bare en time.. Hun kan sove 2-3 timer på dagen hjemme og 1-2 timer i barnehagen...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi blir 3 år i sept sover ca 11-12 timer om natta. Hun sovner fort om kvelden, men her har jeg måttet begrense soving på dagen. Da det har gjort så hun våkner så tidelig på morgningene. Nå er vi nede i ca 45 min.

Ville nok kuttet ned på soving å dagen. Prøvd det først og sett om det hjelper med legging på kvelden.

Skrevet

Det er veldig individuelt. Gutten vår ble 2 år i februar, og sover vanligvis ikke på dagen. Sluttet rett før han fylte 2. Får sove dersom han har sovnet sent, eller stått opp veldig tidlig. Han var umulig å legge om kveldene, sovnet gjerne ikke før 22.30 dersom han hadde sovet. Og det er nok at han har fått sove i 15 minutter, da merker vi det om kvelden. Storebroren sov på dagen til han var nærmer 3 år, så hver enkelt barn trenger forskjellig med søvn.Sover mellom 10-12 timer på natta. Jeg ville prøvd å kutte ned på søvnen på dagen. Mine barn sov som regel 30 min på dagen, da våknet de av seg selv. Så for meg høres 2-3 timer kjempelenge ut:)

Skrevet

Lillemor på snart 2 år sover 10-11 timer på natta og 1-1/5 på dagen.

Blunden på dagen trenger hun tydeligvis ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...