ApriIbaby Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hva gjør jeg? Skal ha 80% siden jeg er i permisjon, men jobben utbetaler fortsatt 100% hver mnd selv etter at jeg har gitt beskjed to ganger. er fristet til å bare la de fortsette, men det er jo jeg som får svi når det oppdages?
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Ja det er du som får svi og må betale tilbake pengene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Svarte litt fort. Du bør ta kontakt med de som kjører lønn og få de til å ordne opp.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Da hadde jeg sendt mail eller brev og tatt vare på kopien. Så kan du prøve deg på at du har gitt beskjed flere ganger uten at det hjelper når de vil ha pengene igjen. Er det kommunen eller staten kommer du nok ikke langt, men kanskje hvis det er en privat bedrift.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Du lar være å bruke de pengene slik at du har penger til den dagen de trekker deg. Og så sender du en mail og tar vare på den slik at du har dokumentet dersom det blir noe krøll! Men har du snakket med sjefen din? Få h*n til å mase på de kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå