Gå til innhold

Da er lille rosa hjemme igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært så flink og tøff og nysgjerrig. Alt gikk supert, selv om de strevde med narkosen....to venefloner som glapp ut igjen og bare lagde store blå kuler på hver sin hånd. Endte med maske og jeg fikk være der til hun sov. Personalet var engler i hvitt og var så nydelige at vi måtte klemme alle sammen:-)

Kirurgen kom rett ut fra operasjonen og ned i kantina til oss og klemte. Lurer på om jeg ga STORT inntrykk av å være bekymret mamma;-D Og med seg hadde han knallgrønt kronestykke!

Rosa var bare supertøff og smilte og lo hele veien. Når hun våknet så var hun sulten, hun hostet slim og spiste og drakk. Og når de skulle trille henne ned til barneavdelingen så hoppet hun ut av sengen og jogget foran!!!

Nå er vi hjemme igjen, takknemlige og lettet, og jeg er fullstendig utladet....så nå er det søvn som gjelder. Natta var igrunnen bare fæl.....

Takk for gode ønsker og klemmer. Det hjelper godt det:-)

Klemklemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Kos dere i ettermiddag!

Skrevet

Puhhhh!!! Har tenkt på dere i hele dag:=)

Skrevet

Fint å høre:-)

Helt enormt hvor mange som har sendt gode tanker, meldinger og ringt. Har ikke fått svart alle, men de fleste er på fjesboka og har blitt oppdatert:-) Det varmer langt inni hjerterota når man er på det reddeste:)

Nå er vi bare lykkelige derimot og kjempetakknemlige:)

Lille rosa er i storform og har lekt og skravlet og sunget og danset i hele ettermiddag og kveld:-) Imponerende hun lille dama der altså!

Skrevet

Godt at dere er hjemme og at alt gikk bra!

Skrevet

Oj, skjønner at du har hatt ditt å stri med de siste dagene!!!!!!! Godt at det endte bra og at superjenta nå sover godt i senga si. Og så innser jeg at jeg må oftere innom fjesboka altså!

Håper hun spretter opp av sengen i morgen og alt er som før. Godt at dere fikk ordnet opp i det før ferien også!

Skrevet

Godt å høre at alt gikk fint:-)... Jett!!!! om hun kommer til å høre historien sin mange ganger i løpet av oppveksten. Kronen blir vel rammet inn og gitt til konfirmasjon kanskje???...

Klemz til dere

• 3 uker senere...
Skrevet

Måtte bare svare på denne selv om det er en stund siden nå, fikk jo helt vondt i magen når jeg leste om lille Rosa!! Det var deilig og lese at alt gikk bra!!!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...