MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hei jenter. Idag er jeg 28+0 og det er min siste dag her inne hos dere på 2 trimester. Har jo vært her så lenge, så det er rart å tenke på at jeg kan tusle videre til 3 trimester:-D Tiden på 2trimester gikk veeeldig sakte i begynnelsen, men de siste ukene har gått drit fort! Lykke til videre alle sammen:-D
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 gratulerer;-) jeg kommer etter om 10 dager!!! syns også det virket uendelig lenge til 3. tri når jeg kom inn hit, men de siste ukene har gått fort;-))
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Hei. Gratulerer så mye !! Jeg har min siste dag her i morgen!! Så da har vi termin ganske likt =) Syntes også de siste ukene her inne har gått grådig fort, og tenk under 3 mnd igjen til termin !! Lykke til videre, blir spennende å følge deg videre i 3 trimester..
mymy Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Lykke til! Jeg vandrer over til 3trimester om 3 uker. Syns tiden går raskere og raskere nå.
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har siste dag her inne i morgen =) Siste ukene har gått utrolig fort jeg også.. Blir kjekt å ta fatt på siste del.. Nå blir det mer snakk om fødsel og sånt tenker jeg.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå