*SmurfeMamma* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 jeg tok en test nå var 3 timer siden jeg hadde tisset sist... er mellom 4-8 dager over ikm, men tror jeg hadde sen el denne mnd, så er kanskje bare ca11-12 dpo... uansett jeg kunne skimte en strek med en gang, før kontroll streken kom frem,men den er veeeldig svak. må demontere testen for å se den bedre..... har lagt ut bilde av testen, den er demontert og jeg har laget litt mer kontrast i fargene... hva tror dere: http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/557404 forresten, jeg vet jeg er gal..... men når man er testoman, blir man gal noen ganger... hehe;)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Heisann LilleKnøtt ) Ja, jeg kunne se skyggestreken... anbefaler deg å ta en ny test om noen dager ) Lykke Til )
Tweak Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jeg også ser streken! Ta en ny i morgen tidlig så får du sikkert sterkere strek! :-)
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe en digital? den sier nå klart fra
*SmurfeMamma* Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2009 er liksom litt av moro og tolke da.. den digitale er så brutal.. hehe;) nå har jeg liksom et håp helt til mensen kommer...
raptus01 Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 så en svak grå strek jeg også :-) Lykke til, håper du er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå