Gå til innhold

Bestillings-gal:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på brudekjolen min fra DhGate, betilte 3. mai og håper den er rett rundt hjørnet....

Og nå har jeg nettopp bestilt 3(!) slør fra JkDress, de er jo så billige, så tenkte jeg like gjerne kunne prøve litt forskjellig....

BRUDEGALSKAP!!!

;=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehe kjenner til det der du;) Har akkurat bestilt meg kjole selv fra dhgate, så blir spennendes å se resultatet:) Ser etter slør selv, laaaangt enkelt slør.. har du noe link til slørene du har bestilt? Og til kjolen;)? e jo så nysgjerrig på hva andre har valgt:D

Skrevet

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3535

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4193

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=1145

Alle i ivory... Er litt usikker på hele slør-greia siden vi skal ha type grill/låvefest, men kanskje på Tinhuset? Det er jo temmelig stort og høytidelig her i Oslo: http://www.domstol.no/DAtemplates/Article.aspx?id=3967&epslanguage=NO

Og damtarada, her er kjolen:

MEN SKAL IKKE HA DEN I ROSA!!! hehe, har bestilt elfenben:=)

http://www.dhgate.com/free-shippig-evening-dress-party-dress-gown/p-ff8080811fd090b1011fd6050ae27182.html

Vi gifter oss 07.08.09, så det er ikke såå lenge igjen:)

Du da? Deler helt ut din nysgjerrighet!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Nyyydelig kjole:) Om e skulle ha gifta meg på tinghuset, så hadde jeg nok valgt noe alà den..om ikke den samme;) Du kan gjerne ha slør til den kjolen:)syns alle de tre var veldig fine, vanskelig å velge så skjønner hvorfor du bestilte alle sammen hehe.

Jeg skal ha en skikkelig prinsessekjole, mye perler og stæsj (som mange ikke liker hehe). Men jeg er litt sånn,at når jeg først skal stå hvit brud så skal jeg jammen fleske til med en sånn kjole;)

Her er min:

http://www.dhgate.com/p_ff8080812162570f012167a1407975ec.html

det har sikkert lurt seg inn et mellomrom eller to;)

Bra at det er flere som er nysgjerrige her hehe;)

Skrevet

Det var en kjempefin klassisk romantisk og nydelig kjole!!! Det er så mange fine der inne, utrolig vanskelig å velge når man kan få ALT...

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

JA ekstremt mange å velge i, ser seg nesten helt blind.. nesten så jeg kunne tenkt meg to kjoler med den prisen der, en til dagen og en til festen hehe;)

Skrevet

hihi, jeg har vurdert akkurat det samme.....!!! Men har vel kommet frem til at det blir med den ene;)

Når er den store dagen for deg?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja, jeg må vel bare holde meg til den ene jeg og ;) Hååper bare at kjolen er like fin som på bildet. Regner med at jeg må til sydamen å få den sydd litt da, men det blir jo likvel billigere enn å kjøpe en helt ny en her i norge. Så du må holde oss (meg) oppdatert om hvordan kjolen er når du får den:)

Jeg gifter meg den 3 oktober,men føler at tiden går utrolig fort egentlig.. kanskje litt for fort hehe;)

Skal dere ha mange gjester da forresten?

Skrevet

Ja nå MÅ det da begynne å nærme seg at de sender den!!! Er utrolig spent... Jeg regner også med å måtte tilpasse kjolen litt, prøver å ikke få for store forhåpninger; de sier jo f.eks at kjolene bare er 95% lik bildet... Men tenkte at det uansett er verdt et forsøk, i forhold til å betale 10,000 + for originalen!

Nå er slørene på vei også, og de skal være her innen 5 dager mente de, blir sprøtt med slør, men når ellers skal man ha mulighet til å gå med det;)

Vi skal ha et lite sommerbryllup der vi er mye ute med ca 30 gjester (i det forhåpentligvis fine været), og så spiser vi inne på en gammel låve- blir veldig romantisk tror jeg! Vielsen blir en fredag og festen lørdagen etter- vi reiser rett fra Tinghuset til et spa-hotel i strandkanten for å ha bryllupsnatta vår:=)

Tiden går fort ja, skifter hele tiden mellom å føle at vi er ute i god tid og har full kontroll, og "herregud, vi kommer aldri til å få gjort alt vi vil før dte braker løs"... F.eks har vi store planer om å lage en alternativ "brudevals" ala denne her: http://www.youtube.com/watch?v=Vqiw-Kqtlr0

hehe, vi får se..... Satster på endel alternative ting, ingen av oss har egentlig sett for oss å gifte seg, så vi tar den helt ut!!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja de må nå ha sendt den nå vel? Om du bestilte den i begynnelsen av mai?

Ja sant det! E hadde aldri betalt så mye for en kjole som jeg bare skal bruke en gang.. og som man mest sannsynlig ikke får solgt senere! Tror dette med likheten har mye å si på hva slags selger man velger, om man velger en selger som har mye negative tilbakemeldinger, da tror jeg at man egentlig kjøper katta i sekken ja! Time will show=D Neida, tror det kommer til å bli veldig fint med slør til den kjolen, og det gjør jo ingenting at du skal gifte deg borgelig!! Og som sagt,det er jo ikke akkurat "ofte" man får sprade rundt med slør heller;)

Hørtes nå kjempe koselig ut det der:) Intimt og koselig:) Liker ikke at det blir for stivt og formelt! Og ha bryllupsnatta på et spa hotell *drømmedrømme*, hørtes så romantisk ut=D

Vi skal ha festen i et sportshus/grendahus..med masse pokaler og dill og dall... ville egentlig ikke ha det der, men får gjøre det beste ut av det.. har et "budsjett"bryllup, så må prøve å gjøre det så billig som mulig. Veldig fint uteområde der da, så vi har mulighet til å være ute å kose oss og. MEN vi bor på sunnmøre, og det er i begynnelsen av oktober.. så vi får se på været da hehe;) Jaja, tar det med et smil om det regner=D koselig det og da hehe..

Vi blir rundt 45 til middag og ca 70 til kaffe. Skal lage koldtbordet selv,så sparer vi litt penger der..laget koldtbordet da dattera mi blei døpt (var omtrent like mange gjester) så jeg vet hva jeg går til hehe;)

Hehe, hadde vært kult med en sånn type vals ja;P Her i huset, har jeg nesten gitt opp typen..han kan ikke danse for fem flate ører (ikke tulle dans engang). Så vi får bare gjøre det enkelt.. alà tett dans-frem-og-tilbake hehe;) kan sikkert funke det og;)

Skrevet

Nå ble jeg nysjerrig her og tenkte jeg skulle se på kjolene, jeg har også bestilt der, skal finne drømmekjolen min og vise den...

Har lyst på slør så skal ta en titt...

Jeg gifter meg 11 juli så jeg har DÅRLIG tid! Nå mangler jeg bilen, fotograf... Skal til Sverige flere ganger og kjøpe alkohol, bor like ved grensen... Min mor og svigermor lager maten, vi har ca 35 gjester til middag og 70 til kaffen. Skal ha 3 forskjellige retter... Tøffe mødre, men mor gjorde det samme til dåpen.

Festen skal holdes på et hotell, et lokale som er ved siden av da. Og jeg har ordnet med fine duker fra jobben..., pynt fra lises brudesalong, og laget noen minner som blir sendt fra Chile, med våre navn printet på og sted for vielse... Bordkort lager jeg på Kortbutikken.no.

Så nå må jeg fikse fotograf, men synes det er så grusomt dyrt! Hva skal dere betale?

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hvordan bestiller man på JK ? Og frakt?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hei 3diamaneter:)

Lekker kjole, kommer nok til å få et skikkelig drømmebryllup=)

Dyrt med fotograf ja*kremt*, men e skal ikke klage.. har en kompis som jobber som barnehage/skole fotograf.. Han skal ha 2tusen, det inkluderer bilder under vielsen og sånne proffe bilder etter vielsen+ redigering. Så f.eks at Salt skulle ha 12tusen og noe..det syns jeg er helt ekstremt dyrt!!!

Vi og skal handle drikkevarer i sverige;) må nesten gjøre det om vi skal ha råd til noe som helst hehe.. :S

Skrevet

To tusen var jo perfekt... her har jeg fått "billigste" til 8000!! Du bor ikke i nærheten av Østfold? Kanskje han ville påta seg en annen jobb også... hehe... litt desperat nå kanskje hahaha...

Vet du hvordan jeg kan bestille slør på Jk?

Skrevet

Vi har en skikkelig hobbyfotograf i familien med skikkelig utsyr, så det bruker vi ikke penger på heldigvis!

Kjolen min er nå sendt for et par dager siden, slørene er i Norge!! Tjo ho:)

Jeg bestilte slør fra JKDress ved å sende en mail til den adressen som står der, betalte via PayPal, og vips, så var de på vei. Bare vær oppmerksom på at de sender med TNT (kjempebra) og at pakken kommer hjem på døra, så hvis du jobber er det nok lurt å oppgi jobbadressen din!

For de ekstra nysgjerrige kan jeg si at invitasjonene våre går ut i dag, og at jeg har laget ferdig nettsiden vår, bare å ta en titt å gi en liten tilbakemelding:)

http://thebergs.brudepikene.no/

Skrevet

Helt råååå brudevals!!! Den skal jeg foreslå for gubben :D

Skrevet

Hei, takk for tipset, skal bestille slør i kveld. Og hansker. Fin hjemmeside!

Her kan dere se vår: Kom gjerne med tilbakemeldinger!

www.bryllupsdagen.no/alfredoyandrea

Skrevet

Nydelig side! Så koselig med tre små skjønne sjarmtroll.... Var det i juli dere skulle gifte dere? ikke lenge til det!!!!!

Håper kjolen min kommer I DAG!!!!!

Skrevet

Ja vi gifter oss den 11 juli.

Nå har vi fått en fin ide, lillemor går ikke enda, men hun er flink til å gå med Brio trillen sin! Så nå fant vi ut at vi skal pynte trillen med stoff og legge en stor hjertepute i hvitt stoff også med blomster rundt, oppi trillen hennes, og der fester vi ringene.. Og hun vil bringe ringene opp kirkegulvet ;) Gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...