Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært der idag. Gjør veldig vondt nå... Hva gjør dere andre på fysio?? Ble nesten litt skeptisk til hun dama jeg var hos...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sittet litt på en ball og rullet med bekkenet, så har jeg lært noen tøye-øvelser... Ellers snakker hun litt om forebygging og tilrettelegging.

 

Jeg opplever egentlig ikke at det hjelper så mye å være der, men hun har gjort meg mer oppmerksom på hva jeg gjør i hverdagen og hvordan jeg best kan forebygge plagene og smertene...

Skrevet

Jeg trener stort sett i slynge. Om jeg gjør det for hardt får jeg vondt i etterkant, men stort sett kjenner jeg en klar forbedring før og etter fysiotimen. Er der to ganger i uken, skulle gjerne vært annenhver dag. =)

 

Har også en del hjemmeøvelser, de er jeg litt mindre flink til å få gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...