Gjest Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Vært der idag. Gjør veldig vondt nå... Hva gjør dere andre på fysio?? Ble nesten litt skeptisk til hun dama jeg var hos...
Minnie_Moon Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har sittet litt på en ball og rullet med bekkenet, så har jeg lært noen tøye-øvelser... Ellers snakker hun litt om forebygging og tilrettelegging. Jeg opplever egentlig ikke at det hjelper så mye å være der, men hun har gjort meg mer oppmerksom på hva jeg gjør i hverdagen og hvordan jeg best kan forebygge plagene og smertene...
snuffe Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jeg trener stort sett i slynge. Om jeg gjør det for hardt får jeg vondt i etterkant, men stort sett kjenner jeg en klar forbedring før og etter fysiotimen. Er der to ganger i uken, skulle gjerne vært annenhver dag. =) Har også en del hjemmeøvelser, de er jeg litt mindre flink til å få gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå