Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Sett at mange her inne har pratet om det, så lurer litt på hva det er??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 JM eller lege stikker fingeren inn i skjeden din, finner livmormunnen, dytter fingeren inn der, og napper og drar for å trigge åpning. Meget fiffig følelse, men langt fra vondt. Noe ubehag i magen/skjede i ettetid, men det er fordi det funker;) NB: MÅ IKKE GJØRES SELV! Hvis man har litt åpning fra før av, og gjør dette selv, kan man ramme fostervannsekken og slå hull på den med negler. ikke noe en ønsker;) La JM eller lege ordne slike ting.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Gjør ikke vondt???!!! Hehehe.... Jeg hylskreik ihvertfall og syntes det var DRITVONDT!!!!!!!!! Og var ikke bare en finger hun tok opp i skjeden min, halve armen hennes opp til albogen var inni.... AUAUAUAUAUAUAUAUAU!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Det er vel tull neffi? Vel har jeg hørt folk kalle det å "kalve" når de skal føde men.. halve armen oppi.. Livmoren din ligger oppi brystkassen din da? Noen bare overdriver noe for å overdrive..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Hahaha, hvis noen hadde kjørt armen sin opp til albuen oppi skjeden min så tror jeg det hadde vært rimelig vondt ja. Mest fordi det ikke hadde gått naturlig, så de måtte dytta opp endel greier for å få inn hele armen. Livmorsåpningen finner jeg fint på meg selv med bare en finger.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Utrolig svar Neffi!!! Hahahaha! Du kalvet på ordentlig du faktisk!
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Det er ikke tull altså...samboeren min var der og så på og han var like overraska kan du si... Har dere forressten ikke hørt om fisting??
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Jeg synes også det var vondt! Men, var bare fingre oppi da, ikke hele hånden ;-) Gjorde vondt når legen tøyde og løsnet på hinnene, men ikke vondere enn at ejg ba ham fortsette, for jeg _ville_ ha ungen ut, hehe... Var dagen før termin dette.
Marsipan❤grisen Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Jeg syntes også det var vondt. Hos meg tøyde og dro jordmoren så fælt at det begynte å blø masse og det var vondt lenge etterpå.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Jeg var 12 dager på overtid og hun legen sa ingenting om stripping, men jeg skjønner jo at det var det hu gjorde... Fødselen begynte første natta etter strppinga...så det funka...
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Jeg kjente ikke at jeg ble strippa i det hele tatt jeg. Jm skulle bare sjekke modning og etterpå sa hun "ja også strippet jeg deg i samme slengen". Hverken undersøkelsen eller strippinga gjorde vondt i det hele tatt, så jeg ble mildt sakt overrasket over at det var gjort. Men det satte fart i sakene det gjorde det. Dag 14 på overtid og modningspilla hadde bare gitt svake murringer, men like etter strippinga sa det skikkelig pang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå