Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 har alltid hatt regel,messig mens. har en datter 2 litt over 2 år. forrige mnd, hadde jeg rosa lignende utflod i 2 dager før mensen satte i gang. når skal man da beregne at mensen startet? ved utflodstart(fordi den var rosa) eller når det begynte å blød ordentlig. vanskelig å beregne eggeløsning når det er 3 dager forskjell..... hva tror du? fastlegen visste ikke. vet det ikke er noen fasit, men hva tror du?
Gjest -<<- Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Gynekologer jeg kjenner, sier at første mensdag er den første dagen med ordentlig blødning. Spotting teller ikke. Men jeg skal på ingen måte garantere at ikke andre gynekologer kan være uenige med de jeg har spurt, altså.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 visste ikke at det het spotting en gang jeg:) lærer noe nytt hele tiden. jeg er veldig regelmessig så jeg regnet med det for jeg syntes jeg kjente at jeg hadde eggeløsning 14 dager etter at blødningen startet, ikke utfloden
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Det er uansett EL som styrer mensen og ikke omvendt, så det skal egentlig ikke ha noe å si når denne mensenen du har nå kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå