Gå til innhold

Hvilke leker har deres ettåringer i hagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og leker de i sandkasse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vår gutt snart 16 måneder, og han elsker sandkassen -men vet ikke om han brydde seg så mye for 3-4 måneder siden. Var vel snøogså da, tror jeg..

Vi har noen spader, en liten plastbil, o.l. De er ok å bære rundt på. Vi har også en liten "gressklipper" som lager lyd når han skyver den. Den er ganske populær. Gøyest i verden har ei babyhuske vært -han har kunne sittet der en time av gangen hvis han får lov. En annen populær sak er faktisk en liten feiekost -en slik av den minste typen som kommer med feiebrett. Han feier og feier plenen ol, he he.. Glemte nesten en myk plastball! Den brukes en del. Vurder en liten sandkasse med tiden..

Skrevet

Min elsker huska/dessa, kan sitte der leeeeeenge:) Og sandkassa er kul. Liker små spader og bøtter, biler, baller og litt store steiner han ikke klarer å spise men kan putte i bøtta:)

Skrevet

vesla mi er 16 mnd, og leker i sandkasse, seiler på seilebane og triller på trillebåren til storebror (3,5 år) :) Hun låner også gressklipperen til storebror, og skubber den rundt om kring i hagen :)

Skrevet

Gutten vår er 14 mnd. Han leker i sandkassa, husker og er litt på trampolina med storebroren. Trillebåren og en sånn gressklipper er populært. Blir det varmt vær i helgen tar vi fram ute bassenget. Det kommer han til å elske.

Skrevet

Takk, nå har jeg fått noen ideer til innkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...