Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Har helt ærlig ikke helt skjønt disse "100 dager igjen"-inleggene men nå som jeg er her selv føles det virkelig spesielt. Måtte bare gjøre et slikt inlegg jeg òg...! Føles rart å tenke på at 2/3 av dette svangerskapet snart er forbi og fremtiden som mor (og far for samboeren min) ikke er langt borte nå... For en jente som meg som først var singel i 5,5 år har det vært en rar men fantastisk prosess fra det at jeg traff min kjære for to år siden til at han fridde i fjor og nå blir vi altså snart foreldre. Trodde virkelig jeg skulle ende opp gammel, alene og barneløs men sånn ble det altså ikke gitt... Jeg føler meg så heldig og "blessed" som har fått en sånn fantastisk mann og snart forhåpentlig en frisk liten baby! Ha en herlig dag nå jenter - klem fra lille lykkelige meg!
Line ♥ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 ÅH vet hva du snakker om! Er bare så lykkelig om dagen En goood goood følelse! Har 100 dager igjen jeg også! *JIPPI* ) Du må ha en super dag du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå