Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 ...da har jeg forstått at man "mister" noe støtte. Jeg har per idag egen inntekt, og ingen OS. Men får støtte til barnetilsyn og en ekstra barnetrygd. Mister jeg det når jeg blir samboer en gang til høsten/vinteren? Barnebidraget blir vel ikke påvirket av at jeg får meg samboer?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Det går et år fra der blir samboere til du mister stønadene. Om du ikke blir gravid og føder innen den tiden. Barnebidraget ble ikke påvirket her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå