To små, med øyne blå :-) Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hva skriver dere til kaffe gjester? Middagsgjester osv. Ønsker mange forslag! Eller rett og slett en nettside med forslag.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Her er middagsinvitasjonen vår: Vi gifter oss i xxx kirke den xxxxxxx 2009 kl xxx I den anledning har vi gleden av å invitere Sissel og Vidar m/barn Til påfølgendes bryllupsfest på xxx kl 16:30 Antrekk: mørk dress Vi serverer øl,vin,cider og cafe avec. De som vil ha noe sterkere utover kvelden, kan gjerne ta med det For mer informasjon se: www.xxxxxxxxxx S.u. innen 1 september 2009 Med vennlig hilsen Cecilie & Bjørn Kaffe og kaker: Vi gifter oss i xxxx kirke den xxxxxx 2009 kl xxxx I den anledning har vi gleden av å invitere Eli-Janne Til bryllupsfest på xxxx kl 20:00 Antrekk: mørk dress Vi serverer øl,vin,cider og cafe avec. De som vil ha noe sterkere utover kvelden, kan gjerne ta med det For mer informasjon se: www. xxxxxxxxx S.u. innen 1 september 2009 Med vennlig hilsen Cecilie & Bjørn
*mom to L & M* Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Vi har skrevet det slik: Det hendte i de dager At y hun sa x vil du være min? x dersom du sier ja Vil jeg alltid være din. Derfor kan Dere nok forstå, at Dere til Kirken må. For det er her, Vielsen dato klokken 14.00, Mellom y og x vil stå. Når begge hjerter i samme pakt Og presten sin hand på verket har lagt Må dere hjelpe I lokalet kl 16.00 Med riktig å feste Så denne dag blir en av Y og x sine beste Toastmaster for dagen Tlf S.U. 1 september
1 barn 0909 Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 mom to L&M, må si at den var knall bra, liker at det er litt anderledes. Selv om jeg ikke er noe flink til å finne på slikt selv Takk for tipset
minime<3 in belly Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Vi har den gleden av å invitere Kari & Per til y & x sitt bryllup. Dato: 23. Mai 2009 Vielsen holdes i xxx Kirke kl. 13.15 Følget reiser så til xxx Herregård. Der vil det bli servert middag kl 17.30 : Vennlig hilsen navnene til foreldrene til de som skal gifte seg S.u. 926 93 344 innen 25. April -09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå