Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Kyle eller Logan. Og du bor ikke i Norge forhåpentligvis?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 seriøst???? INGEN!! Beklager, men de var helt forferdelig alle sammen... Men det var min mening da..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Av de likte jeg bare Caden. Men hadde kun brukt det hvis jeg bodde i et engelsktalende land.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 hva er fint da? bjørn eller stein? hehe hva hadde du kalt din sønn?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 caden means spirit of battle. jeg synes det er så fint. liker det best av alle
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Fryktelig, men det går om du er halvt/helt engelsk.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Eh... Kan jeg spørre hvorfor du velger ikke-norske navn til et barn som skal bo i Norge? Eller er dette en spøk?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 hvorfor engelsk da? ingen av disse er engelsk de er italiensk welsh og scottish vurderte noe islandske navn men uttalelsen er så vanskelig
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 fordi jeg er ikke norsk, synes ikke norske navn er så veldig fine, og hvorfor skal barnet ha norsk navn bare fordi vi bor i norge? hadde du valgt thai navn for ungen din hvis du bodde i thailand og var norsk?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 Hmm...Hvis jeg måtte velge så hadde jeg valgt Orlando eller Kyle.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #13 Skrevet 28. mai 2009 Ok, da så. Jeg ville da valgt et navn som var lett for nordmenn å uttale, slik at du ikke får mange varianter av samme navn. Dernest ville jeg tenkt at det godt kunne være lett å stave. Dessuten kan noen navn være sterkt assosiert med noe du kanskje ikke ønsker. Conan vil f.eks alltid være Conan barbaren for meg.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Kyle eller Caden .:)Syns alle navnene var fine:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #15 Skrevet 28. mai 2009 Jeg syns det er veldig fine navn, og siden du ikke er norsk så er det jo ingenting i veien for at du skal bruke de:) Jeg stemmer for Kyle eller Caden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå