Gå til innhold

Seriøst! Dette er IKKE kult..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er søren meg ingen av sommerklærne mine fra i fjor som passer lenger, jeg har tydeligvis lagt på meg mer enn jeg trodde. Jeg har hatt en viss mistanke om at jeg har fått litt fler kilo på kroppen den sist, men jeg har liksom ikke turt å veie meg :-(

Bunaden min gikk på med et nødskrik, men jeg fikk jo knapt puste!

Skikkelig tjukkebolla her nå som vurderer sterkt å gå på vekta for å få det svart på hvitt, men jeg tør ikke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg SÅ godt!

Mine klær ble også for små sakte men sikkert. Jeg la på meg over 20 kilo på et år, og det var som du sier IKKE kult! Jeg har etterhvert innfunnet meg med at jeg er som jeg er og kjøpt meg nye klær. Jeg veier i dag ca 25 kilo mer enn jeg gjorde da jeg ble gravid første gangen, men jeg er frisk og har et bra - det er det viktigste!!

Jeg er litt nysgjerrig på hvor mye du ar gått opp da??

Skrevet

Ikke gjør det! Jeg er fremdeles deppa etter jeg gikk på vekta i morgest, etter samme mistanken som deg.

Jeg er nå oppe i en vekt jeg aldri har hatt som ikke-gravid før...! =(

(Har bare drukket vann i dag og skal ut og gå meg en lang tur snart)

Skrevet

Det hjelper jo ikke og bare drikke vann, da lurer du kroppen og forbrenningen går ned så når du skal spise mat igjen, legger du på deg dobbelt opp!;) Tenk heller over hva du putter i munnen!

Skrevet

Hehe, jeg har jo spist frokost i dag, men byttet ut brusen med vann. *stolt over meg selv*

Fra nå av skal jeg tenke nøye over hva jeg putter i munnen. Og jeg skal drikke vann istedenfor brus.

Skrevet

HERREGUD!!!! JEG HAR LAGT PÅ MEG MER ENN 10 KILO...........:-(

HI

Skrevet

Slapp av, pust dyyypt og si til deg selv: " dette er inge nkrise, nå skal kiloene av, og det går fint" sett deg et mål, ikke himmelhøyt sånn at du mister motivasjonen, men et som er oppnåelig. og delmål på veien dit. gi deg selv en liten belønning når du har nådd delmål-f.eks en ting du har ønsket deg e.l.

Herre går så fint så:)

Skrevet

Du skulle ikke gått å vekta. SU skulel bare bestem deg for å gjøre noe,- og satt igang med omlegging av matvaner og litt trening..Også hadde du målt suksess i hovr mye BEDRE du føler deg,- og testet cm ved å prøve på klær som nå er nesten for små/for små.... Og det gjør du ikke før du kjenner/føler at nå er du blitt lettere..

Det er så lett og henge seg opp i den vekta, bli deprimert når en gåt litt opp eller står stille,- istedet for at man konstaterer..OJ, nå er klærne for små..Noe må gjøres. SÅ gjør man noe,- også venter man en måned, helst to også tar man en skikkelig titt påseg selv, KJENNER hvor mye bedre foremn er,- og hvis man da føler seg fornøyd....VÆR fornøyd..Evt prøv de "for små" klærne..Se om de passe.r.Kanskej er det plutselig ikke kris om de ikke passer lenger,- fordi du føler deg vel, eller de plutselig passer uten at du har tenkt mer på det...

Vekta er det VERSTE og fokuser på når man er misfornøyd.. Da glemmer man stramhet/fasthet, kondisjon, fysisk styrke og HELSE :o)

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...