Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hei. Er det flere av dere som har dette av og til? I går når jeg la meg fikk jeg skikkelig vondt i magen. Veldig menssmerter. Måtte ta meg to paracet. Når jeg våknet i dag var de største smertene borte, men er fremdeles litt øm helt ned mot skambeinet. Det skal legges til at lillemann var sinnsykt urolig før disse smertene kom. Han sparket i et sett i ca 15 min. Er det flere som har det sånn, håper dette er normalt. Orker ikke en tlf til legen om jeg kan slippe.. Er jo bedre i dag, men alikevel? Håper på svar )
Tyren78-09+12 Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Hei! Jeg sliter også med menssmerter, og jeg er i uke 26. Tror nok det er ganske vanlig. De kommer og går.. men har ikke vært så vondt at jeg må ta paracet, bare veldig ubehagelig for man forventer ikke menssmerter når man er gravid!! Jeg har kjempesmerter til vanlig når jeg har mensen, så derfor såg jeg virkelig fram til minst ett år uten!..men sånn blei det ikke. men klager ikke, de er ikke verre enn at jeg kan leve med de. Og jeg også har kjent mye liv i magen den siste tiden, og det tyder jo på at alt er bra!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 Takk for svar Tyren78-09. Ble litt beroliget nå. Har også veldig menssmerter til vanlig. Det jeg opplevde i går var ikke like ille da, men ubehagelig var det. Tok paracet mest for å få sove. Kjenner også mye liv, så alt er nok som det skal. Blir bare så engstelig for har mistet 3 ganger før ( det var mye tidligere da), men alikevel. Masse lykke til videre til deg, og takk for at du svarte )
Mamma_til_isabella Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Helt normalt:-)Livmoren er inne i en av sine største vokse perioder så da kjenner man ofte murringer. Også blir ting nå strukket utover i magen og båndene blir trukket opp.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2009 Takk for svar Charlotte m/prinsesse i magen ). HVordan er formen din om dagen da? Du er vel over i 3.tri du nå heldiggris ) klem
Mamma_til_isabella Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Formen min er veldig fin!Men har begynt å få hyppigere kynnere og murringer så er nok modning på gang. Hehe ja,har vært der noen uker alt...men føler meg ikke helt hjemme der med snakk om alt rundt fødsel.Er ikke der før om 9 uker hehe! Så derfor "bor" jeg her litt også.... Deg da?hvordan er formen din og hvordan har den lille bebisen din det? Klem:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2009 9 uker går fort det hold ut ) Formen er stort sett grei, bortsett når jeg får menssmerter, men de er heldigvis sjeldne da. Gleder meg til jeg kommer til uke 28, da kan jeg slappe litt mere av føler jeg. Selv om jeg ikke har noe grunn til å bekymre meg.. Håper ikke det er modning jeg kjenner også da, så tidlig, er jo bare i uke 25. Lykke til videre i svangerskapet da.. Ikke lenge igjen til du er mamma nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå