Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har en baby på to måneder og nå er jeg kanskje gravid igjen. Hva skal jeg gjøre?? Tror ikke jeg klarer å ha to barn så tett. Noen andre som har opplevd dette som kan komme med noen gode råd? Tok dere abort eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Naboen her har to gutter med 11 mnd forskjell, går kjempefint det:-) Nå er de jo ganske store, og det var visst hektisk mens det de var baby. Men nå har de bare glede av hverandre. Selv har jeg 4 år mellom mine så jeg kan ikke komme med noen råd. Ville bare si at alt går:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Men, hvordan gjør man det økonomisk da? Må vel være litt ut i jobb sånn at man får permpenger eller?? Jeg er ikke HI, men har en gutt på 6 mnd og lyst på en til snart..
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Det er like greit å få 2 tette ,det går så fint så.. gå inn på www.babyverden les om Lene venninna mi. Venter sitt 9 barn
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Du får foreldrepenger på grunnlag av foreldrepenger, hvis du skjønner.. Fordi dette er skattbar inntekt.. Men det kan jo bli litt mindre, hvis du har 80% dekning nå så får du jo 80 % av de igjen f.eks...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Men jeg har ikke noe inntekt i det hele tatt. Bare samboeren som har inntekten her og da går vi i minus hver måned så en unge til blir det veldig vanskelig. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå