Gå til innhold

Hvorfor er DIB så avhengighetsskapende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere sikkert har lagt merke til, er jeg blant dem som bruker aaaltfor mye tid på DIB iløpet av dagen/ kvelden....Jeg har spurt meg selv hvorfor, flere ganger tidligere, men aldri kommet helt fram til et svar. Jeg er jo selvsagt helt besatt av alt som har med babyer å gjøre for tida (forståelig nok;), så der har man jo EN mulig årsak. Men likevel- jeg hadde jo ikke trengt å logget meg på DIB flere ganger daglig for det..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he... Her er det nok på samme måten! Det er noe som ikke stemmer om jeg ikke får logget på før på kvelden (noe som skjer uhyre sjeldent...). Før var det bim og nå er det dib. Har lært masse av disse sidene og er jo også litt tidsfordriv når en går hjemme(:

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Jeg kan ikke la være å le litt av deg, du Lykkelig og glade mamme til Frøya:) Jeg tnekte nemlig litt tidligere idag, da jeg så navnet ditt i et innlegg jeg leste: "Mamman'n til Frøya er aktiv støtt" :-)

Men jeg er støtt og stadig innom selv. Faktis så ligger DiB stort sett på oppgavelinja hele tiden.

Men av og til tenker jeg at jeg vil ikke at lillemor skal vokse opp med en mamma som bare sitter ved PC'en mye av dagen.

Men ja... Man blir litt avhengig... :-)

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Beklager skrivefeilene mine.

Det går litt for fort unna av og til.

Skrevet

heheh, aktiv er vel forbokstaven ja;) Men til mitt forsvar, så kan jeg fortelle at jeg stort sett bare dibber når lille flis enten sover eller er med pappan sin. Når hun er våken og leker, er det dib-fri sone=)

Skrevet

hehehe, jeg må le!! "dibber"...du har faktisk funnet et ord for det også...:)

Skrevet

vel vel, nu er det vel ikke jeg som har funnet på det ordet dessverre, så akkurat DET kan jeg vel ikke påta meg æren for;)

Gjest yrild
Skrevet

He he mannen min mener at jeg må på avvenningskur snart... sånn blek men fattet med solbriller som smyger seg inn på kurstedet og må si " I am a dibber" :-) så følger 4 ukers avrusningskur og så er det å forsøke å holde seg på matta...

Skrevet

Hehe, du er iallefall ikke alene om å være godt over middels avhengig... *ler*

For mitt vedkommende tror jeg dib appellerer til nysgjerrigperen i meg... Og jeg er VELDIG nysgjerrig! (",) Dette er liksom "et hull i veggen" inn til andre småbarnsmammaer som jeg bare ikkke klarer la være å kikke inn i ;o)

Skrevet

Hehe..det er DIB sin feil at jeg aldri får gjort noe som helst her i leiligheten....og jeg sitter jommen meg her inne nå istedet for å prate med samboer, som jeg neste aldri har tid alene med....avhengighetsskapede ja!!!!

Skrevet

Blitt endel mer hekta på Babyverden gitt... ;)

Skrevet

Hm..... hva skal jeg si? Eldste her i huset er 3,5 år....Jeg har vært på DIB siden han ble født.....

Hjelpes.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...