Gå til innhold

frekke vognselger på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at mange vil ha mest mulig for vognen sin når de selger, men syns det florerer alt for mange dyre brukt vogner på finn.no

slik som denne:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17623071&sid=xz2bacQ_q1D042027&pos=null&tot=null

3500,- for en vogn fra 2005? og ny pris står til 8000,- jeg kjøpte simo vogn i 2005 selv og ikke søren om de kostet 8000,- da.

og dere som selger brukt: gir folk så mye for en såpass gammelvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du ikke betalte det betyr det ikke at selgeren på finn ikke gjorde det.

Vognene koster gjerne forskjellig i de forskjellige butikker og utsryret til selve vognen kan være forskjellig.

Har du samme understell som kan snus begge veier?

Samme hjul?

Parasol ?

Stormtrekk/vogntrekk ?

Simo Regntrekk i pose ?

Myggnettingg ?

Handlenett ?

Stelleveske med stellematte ?

Seler ?

Eller har du kun vognen med fast understell og ikke alt ekstrautstyret?

Jeg har en Teutonia vogn og med ekstrautstyr har jeg betalt 8000 kr, men jeg vet også at andre kan få samme type vogn til ca. 4500- 5000 kr men da med annet understell og uten ekstrautstyret.

Skrevet

Jeg er enig med HI, synes det var for dyrt, samt at selger har betalt veldig mye, hvis det er tilfelle a nypris var 8000(?)

hjulene og stormtrekket er da standard utstyr. Det andre som følger med koster ikke mange kronene. 4 år gammel stelleveske, nei takk!

Hvilken teutonia vogn kan man få til nesten halve prisen med annet understell? Jeg har teutonia selv å det er da ikke mange understell å velge mellom.... Det er mange forskjellig vogner men det er jo ikke sånn at man kan oppgradere understell....

Har teutonia Prestige og betalte 4300 med lufthjul, splitter ny.

Skrevet

Jeg har også en teutonia prestige, men betalte 7000 kr for vognen med mykbag og så har jeg annet regntrekk til 399 kr, vognforlenger til 399 kr, solskjer til 249 kr.

Det blir = 8047 kr

Du har kanskje kun vognen og har kjøpt den på salg?

Uansett kan man selge tingene for det man vil og så kjøper de som vil og de som ikke vil trenger ikke det.

Har selv solgt en del på finn, men har da solgt det for langt under halv pris, men ser ikke ned på de som prøver seg på mer.

Skrevet

Jeg har bare sportsvognen, mulig det var på salg da, siden du betalte mer. Er jo ofte salg på vogner om man holder øyne og øre åpne. Har også annet regntrekk, men til 150, det tulsa trekket som alle har. Solskjermen har jeg også, men den kjøpte jeg på opphørssalg til drøye hundrelappen.

Men hva er vitsen med vognforlenger? Det har jeg alltid lurt på.. Er ikke det "endestykket" på en hardbag som man setter på enden? Ser sånn ut, eller er jeg heeelt på vidda nå :)

Også solgt mye på Finn og krever aldri mer enn hva varen er verdt (værtfall ikke ofte folk pruter) :)

Skrevet

Jeg har en emmaljunga duo edge med classic understell jeg skal selge til høsten. Jeg betalte 7000 i 2004. Bagdelen kunne jeg bruke med barnet liggende til hun var godt over 1 år (stor), sportsdelen er flott og brukes nå av barn nr to som er 2.5år. Regntrekk, stormtrekk, myggnetting osv, følger med automatisk med. Parasoll kommer i tillegg. Vognen er ensfarget marineblå, med ensfargethvitt inni selve sovebaggen.

Den er super og jeg har brukt den til to barn, hadde uten problem brukt den til barn nr 3, men vi skal ikke ha barn nr 3.

Hva kan jeg selge denne for?

Skrevet

Bruker vognforlengeren etter at ungen vokste ut av mykbagen. Hun er nå 14 mnd og den er super. Blir som en bagvogn, men man kan sette opp ryggstøtten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...