Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Vi har igrunn ikke lest noe spesielt i spedbarnsboka, men her en kveld lå mannen min og leste. En baby på 3 mnd glemmer MAMMA etter 1 uke om de er fra hverandre. En baby på 6 mnd glemmer mamma etter 2 uker om de er fra hverandre. Jeg visste jo at de har dårlig hukommelse når de er så små, men at de glemte sin egen mamma så fort, det visste jeg ikke.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Oh shit, skumle saker! Visste jo at de var glemske, men ikke SÅ glemske da- glemme muttern liksom...ikke bra;)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Oijda.... :-/ hær har lillegutt ikke sedd pappan sin på over 3 mnd :-( Men han kommer hjem om 4 uker fra Afghanistan da ;-) Å satse på at forsvaret ikke trenge han en ny runde fra august, som d faktisk e snakk om :-/ Men vil d si at gutten min ikke huske han i d hele tatt?? Han va 4 mnd da han dro.....
temine Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg vil tro det er forskjell på å glemme de i hverdagen dvs ikke savne og ikke tenke på, og det å kjenne de igjen når de møtes.
Makko med to små gutter Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Og hvordan har de funnet ut det??? Som temine sier det er forskjell på å ikke tenke på og ikke kjenne igjen/huske om man blir påmindt! - Jeg har faktisk fått meg noen overraskelser på hvor godt unger kan huske. Passet ei jente i usa. Vi var på kjøretur et sted jeg aldri hadde vært da to åringen sier "Her var vi å hentet tante xxx på toget engang". Foreldrene bare måpte, for det stemte, men jenta hadde bare vært 5-6mnd på tidspunktet og aldri vært der siden! Denne jenta kom med mange slike kommentarer...
babyfrøken *mamma* Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Den spedbarnsboka..er det den dere fikk på føden? Vi fikk aldri den, vet dere om det er noe annet sted en kan få tak i den?
Soloho Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Mannen min mistet mamman sin da han var 6 mnd. gammel, og han var utrygg og redd til han ble nesten to år. Han måtte holde mormora i fingeren hver natt...Mormora sier at det var rimelig tydelig at det som skjedde satte spor i han selv om han bare var baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå