Vimsetrollet Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Har dere like mange gravidsymptomer som sist? Jeg synes å huske at jeg hadde mye stikkinger både i magen og puppene sist, men nå er det lenge siden jeg har kjent noe. Hadde lovt meg selv å ikke være like bekymret for at noe skulle gå galt denne gangen, men så er jeg enda verre enn sist!!! Er mye kvalm og trøtt da, men ved en MA vil man kanskje fortsette å være det en stund?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Hei! Dette med symptomer må man ta med en klype salt. Jeg har vært gravid 6 ganger (har 2 fødte barn), og hvert svangerskap har egentlig kjentes ulikt. Denne gangen må jeg feks ikke tisse på natten, det har vært et av de tidligste og sikreste tegnet på mine graviditeter. Har heller ikke kjent noe i bekkenet (er 9+2), og det kjente jeg før positiv test sist gang. Med førstemann (jente) spydde jeg i 6 mnd, denne gangen er jeg bare uggen. SÅ, konklusjonen på mine erfaringer er: - Symptomene forandrer seg fra gang til gang - ved en MA trenger ikke symptomene å forsvinne i det hele tatt Håper du ble klokere nå! Klem fra
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Må legge til at jeg nesten ikke har fått større pupper denne gang (de har blitt gigantstore og fulle av melk! rundt uke 15 før). Stikinger har jeg nesten ikke hatt nå, livmora er nok strekt mye fra før...hehe!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Heisann ) Venter nr.2 i Januar, har eg jenta på 14mnd fra før. så ikke så lenge siden jeg var gravid sist. Men nå har jeg skikkelige ømme pupper og skikkelig kvalm med brekkninger. Sist når jeg var gravid me jenta hadde jeg ikke særlige ømme pupper og var svimmel/kvalm et par uker.. Så blir spennende å se hva det blir nå, siden symptomene er ulike )
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Med sønnen min på 17 mnd var jeg kvalm i tre-fire uker, men ikke sammenhengende. Kastet opp kanskje tre ganger. Hadde også migrene flere ganger i uken de første tre månedene. Nå er jeg kvalm nesten hele dagen (8+3), har kastet opp sikkert 6-7 ganger allerede og er så trøtt at jeg kunne ha sovet i 18 timer i døgnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå