monika 3+1 i magen:) Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 `du?? gamlå?? duu? gamlå? du e gamlå mi du vettu mamma`!!!! jeg ble helt paff! jeg kaller min mamma for `gamlå`, men jeg hadde aldri trodd at dattera mi skulle ta etter! jeg skal ihvertfall slutte å kalle mamma for `gamlå`, å håpe jenta mi slutter også! fytti grisen! dette er ganske flaut på butikken altså skal jeg si dere!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Unnskyld, men nå må jeg bare le litt hehehe.. Skjønner godt at det ikke er noe særlig..
Moderbodin har født Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 HA HA HA ja den synes jeg var arti'. Ikke vondt ment altså.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 hahaha må le jeg også. Datteren min kom bort til meg her en dag å sa mamma du er rar du hahahaha raringen min så gikk hun Jeg ble jo litt paff jeg også men man må jo bare le av det hahahahah
vipa67 Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Ja,det gjør min datter også.. hu sier "mamma gammel,sett deg og hvil" men jeg gjør ingenting ut av det og når hu sier det så setter jeg meg ned av og til..og sier "mamma hviler" til henne så krabber hu opptil meg og sier "gla i mamma,jeg".. og da smelter et mamma-hjerte totalt!!! jeg regner med at hu slutter og si det etterhvert..
Canari Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Synd jo ikke det er så rart da,hun tror det er noe hyggelig å si. Ikke sikkert mamman din har likt det navnet heller, tenkt på det noen gang?
vipa67 Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 En ting du glemmer-de skjønner itte ordet "gammel" som vi gjør.. Og hadde jeg hengt meg oppi når hu sier det så vil hu ha sakt det mye mere.. jeg trur dette går over av seg selv-hvis en itte henger seg oppi det!!! det er da jammen mye verre ord de kan si en det men jeg skjønner tankegangen din..en annen ting,ordet gammel bruker vi jo i mange sammenhenger.. da er det bedre og forklare når barnet er såpass gammel hun/han skjønner mere.. Nå så vet hu itte betydningen av det men har bare hørt det sies av oss voksne eller på tv,andre unger..men nok om det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå