Gå til innhold

Ang. raping på natten?? hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få gutten min til å rape etter nattmåltid og han får mme så det er så viktig,, merker jo han raper skikkelig etter han har gått fra mm til mme. men han sovner og jeg klarer ikke å få han til å rape.. for gjør han ikke det sover han så urolig resten av natten..

Og prøver jeg å ta vekk flasken litt underveis for å få han til å rape, bikker det for han...

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini slet litt med å rape da han var mindre, men var garantert luftutslipp når vi gikk i trappa og han hang over skuldra mi. Da jeg fant ut det prøvde jeg å etterlikne den bevegelsen og endte med å gynge meg selv opp og ned mens han hang over skuldra. Trengte vanligvis da bare å gå avstanden birt til senga før rapen kom :o) Ikke sikkert det er bankers for andre men i desperasjon kan det jo testes :o)

Skrevet

Birt? Mente bOrt :oD

Skrevet

Oki, ja jeg får prøve det.. reise meg opp av senga og gå litt.. takk takk

Skrevet

Jeg fikk ett tips her om dagen som har funket veldig bra her. Med en gang gutten er ferdig med å spise (dag eller natt), så tar jeg ham opp og gir han ett trykk på rumpa..:) På denne måten får lufta litt fart på seg og kommer opp i en fei!

Skrevet

åh det skal jeg prøve.. takk

Skrevet

Si i fra hvordan det funker da:)

Skrevet

Snuppa her sliter litt med å få opp rapen, og da hjelper det å ha henne sittende på fanget lett fremoverbøyd. Jeg klapper henne litt på ryggen, så kommer rapen etter en stund.

Vet ikke helt hvordan det fungerer på et sovende barn, han "synker" vel gjerne litt sammen der han sitter.

Ellers så kan det hjelpe å legge han oppå skulderen (og da mener jeg helt oppå, sånn at magen liksom ligger på skulderen), holde tak i bena og gynge han litt frem og tilbake. Sånn at han får litt trykk på magen. Funker stort sett det også.

Skrevet

Det funket ikke dessverre.. jeg får bare prøve videre og ha han over skuldra og heller reise meg å gå litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...