Gå til innhold

Tvillinger?!


Beatema - venter nr 2:)

Anbefalte innlegg

Jeg har en sterk følelse av at jeg får tvillinger.. Er det noen som vet noe om dette med tvillinger, arvelig osv.. Jeg har nemlig det slik at begge mine foreldre er to-eggede tvillinger :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er er arvelig om det er på din side, ja. Så med to foreldre som begge er tvillinger vil jeg vel si at sannsynligheten er stor, ja. :) Spennende! Dette må du holde oss oppdatert på! :) Og gratulerer med graviditeten forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at det ofte hopper over ett ledd med tvillinger, så det er jo en stor sjanse...

 

Jeg og føler det er to inni der... Har en del tvillinger bade på min side og hos samboeren min, men det må vel komme fra meg eller..?

Grunnen til at jeg tror det er fordi jeg testet meg veldig tidlig, og den var veldig positiv.. Magen og begynt å legge seg ut.... Har en stor drøm om å få tvillinger og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt det skal komme fra morssiden, men man vet jo aldri hva som skjer :)

Jeg vet ikke om jeg skal skrike eller le hvis det blir tvillinger, er jo førstegangsgravid. Ikke så mye jeg kan gjøre med det uansett:) Man får jo så mye hjelp fra alle rundt seg. Blir like glad uansett om det er en eller to!

 

SPENNENDE dette altså..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tvillinger i familien, nær familie som venter tvillinger 6 uker før meg faktisk:) Veldig koselig.

 

Men, lurer på en ting... Du nevnte at du tok test veldig tidlig og at den var veldig positiv. Er dette noe som kan tyde på at det er tvillinger? Jeg testet og veldig tidlig, to tester, som var veldig positive.. Er førstegangsfødende, hadde vært morsomt om det hadde vært to:)

 

Gratulerer til dere forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...